maandag 18 augustus 2014

Frittata met paddenstoelen en (left over) tomatensalade

Something new and a left over salade!!

DINER today

Voor vandaag in gedachten,omdat de 200gr. kant en klare,zo hoppa in de pan, paddenstoelenmix (leuk galgje woord...)
met rode paprika (brrrr die ene heeeeel snel verwijderd...) rode ui (mocht wel wat meer..)en tijm (oooo lees ik nu pas,zelf er ook nog ingemikt...oeps....) OP moest! (vergeet wel es dat ik nog wat in de koelkast heb..)
Frittata dus...
De p-mix met knoflook (poeder in mijn geval...) met wat olie (kokos maar olijf ook prima) aan fruiten.
Op smaak maken peper en zout en tijm (dubbelop dus...oeps..).
4 Eieren hussel klutsen met wat kookroom (ehh heb ik niet...2 cupjes koffiemelk ook prima toch??..).
Over de p-mix gieten en in 15 min gaar laten worden, oja nog wat geitenkaas erover verkruimelen (ehh had ik ook niet...fetablokjes wel..).
Daarna op bord laten glijden (ehh...had m al in 4 stukken verdeeld...help...) en omkeren zodat de onderkant ook ff gaar wordt,5 min. 
Tja en dan heb je een deel frittata, 'dot is net genog' zegt deze Fryske Dame (nee net hynder..) oja in NL 'dat is niet genoeg'.
O wacht nog een left over tomatensalade erbij en klaar is je diner.
(Tomaatjes in stukjes ,rood pepertje, verse basilicum (van de moestuin), Bertolli Balsamico saladedressing erdoor husselen,njammmmm...)


=Bon appetit, om nog ff in Franse sferen te blijven.
Vakantie is alweer voorbij helaas en het is gelijk herfst...

Zo ga nu met een lekker theetje bankhangen.

X


Oja de rest van de family zat aan de aardappelen met broccoli en een gehaktbal (heb mijn best gedaan aan die bal....) it's my challenge..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten